1. Aduprate a lunghezza focale per dial in un puntu di vista particulari: Ogni lunghezza focale hà una lunghezza specifica. Se a lunghezza calculata hè sbagliata, u risultatu di l'incisione ùn serà micca listessu.
2. A scatula hè piazzata in un locu stabile in modu chì u galvanometru, u specchiu di u campu è a tavola di reazzione ùn sò micca listessi, perchè u bastone è a pruduzzione avarà diverse lunghezze, facendu chì u pruduttu ùn sia micca uniforme.
3. Fenomenu di lenti termale: Quandu un laser passa per una lente otticu (refrazzione, riflessione), a lente si riscalda è provoca una ligera deformazione. Questa deformazione pruvucarà un aumentu di u focu laser è un accorciamentu di a lunghezza focale. Quandu a macchina hè stazionaria è a distanza hè cambiata in u focu, dopu chì u laser hè attivatu per un periudu di tempu, a densità di l'energia di u laser chì agisce nantu à u materiale cambia per via di u fenomenu di lenti termale, chì risultanu in uniformi chì effettue scoring. .
4. Sì, per ragioni materiali, e proprietà di un batch di materiali sò incompatibili, i cambiamenti fisichi è chimichi risultanti seranu ancu diffirenti. U materiale hè assai sensibile à a risposta laser. In generale, l'influenza di un fattore hè custanti, ma i fatturi chì ùn sò micca cunnessi portanu à difetti di u produttu. L'effettu hè preghjudiziu perchè u valore di l'energia laser chì ogni materiale pò riceve hè diversu, chì porta à irregolarità in u pruduttu.