A macchina di marcatura laser pò marcà a superficia di a maschera chjaramente, ovviamente, senza odore, è permanentemente. A causa di u materiale speciale di a tela meltblown, a maschera ùn serà micca chjaramente marcata se a stampa inkjet tradiziunale hè aduprata. Hè facilitu di disperse è appare in forma di punti neri, chì ùn risponde micca à i normi di certificazione anti-falsificazione di l'UE.
Quale macchina di marcatura laser pò esse usata per marcà nantu à a maschera? A macchina di marcatura laser UV hè a prima scelta. A superficia di tela meltblown di a maschera hè fina è ùn hè micca adattata per u prucessu caldu. Dunque, a fonte di luce fredda UV 355nm di a macchina di marcatura laser UV ùn generà micca una temperatura alta è ùn pruvucarà micca danni. A fonte di luce hà un picculu puntu focu. L'effettu di marcatura ùn hè micca solu chjaru, ma ancu ùn hà micca spargugliatu tinta è burrs. Si pò dì chì hè megliu cà u precedente in termini di marcatura.
A macchina di marcatura laser UV maschera pò cooperà cù a linea di assemblea, cun un altu gradu d'automatizazione, nisuna operazione manuale necessaria, alimentazione / raccolta automatica, rotazione automatica di piastra, marcatura automatica è altre funzioni. U posizionamentu cumplettamente autumàticu face a macchina di marcatura laser un ligame impurtante in a linea di assemblaggio di maschere, riducendu u pesu di l'impresa è prumove l'efficienza di a produzzione.
A macchina di marcatura laser di maschera pò operare continuamente 24 ore à ghjornu, cumminata cù a linea di assemblaggio di maschere per a produzzione è a marcatura automatica. A maiò parte di i marchi nantu à a maschera, cum'è a data di produzzione, a valvula di respirazione, u saccu di imballaggio, etc., ponu esse scuntrati da una macchina di marcatura laser UV.