A prima cosa chì deve esse datu una attenzione particulari hè chì quandu si cuntrolla i terminali di cunnessione in l'internu o fora di a saldatrice, a putenza deve esse spenta.
1. Verificate regularmente; per esempiu, verificate se u fan di rinfrescante gira bè quandu a saldatrice hè accesa; s'ellu ci sò cattivi vibrazioni, soni è odori; o gasu; se u materiale di l'unione è a cupertura di i fili di saldatura sò sciolti o sbucciati; se i fili di saldatura sò sciolti o sbucciati è s'ellu ci hè calore anormale in ogni articulazione.
2. A causa di u rinfrescante di l'aria forzata di a saldatura, hè faciule d'inhale a polvera da l'intornu è s'accumula in a macchina. Dunque, pudemu usà regularmente l'aria pulita è secca per sguassà a polvera in a saldatrice. In particulare, parti cum'è trasformatori, reattori, spazii trà bobine, è i dispusitivi di cuntrollu elettronicu deve esse soprattuttu puliti.
3. Verificate sempre u locu di i fili di a linea elettrica. Verificate se i viti terminali in u latu di l'ingressu, u latu di l'output, etc., parti di cablaggio esternu, parti di cablaggio internu, ecc. Se ci hè rust, sguassate è assicuratevi una bona conductività di cuntattu.
4. L'usu à longu andà di a saldatrice inevitabbilmente pruvucarà a deformazione, arrugginità è a rottura di a carcassa esterna per via di u cuntattu, è ancu i parti internu sguassate. Per quessa, durante u prucessu annuale di mantenimentu è di ispezione, deve esse realizatu reparazione cumpleta, cum'è rimpiazzà i pezzi difetti, riparà l'abitazione, è rinfurzà e parti cù l'insulazione dannata. I pezzi difettosi ponu esse rimpiazzati cù novi prudutti immediatamente durante u mantenimentu per assicurà a funziunalità di a saldatrice.
U mantenimentu regulare è l'ispezione sopra ponu riduce u nùmeru di fallimenti di saldatura, chì necessitanu tempu è travagliu, ma ponu allargà a vita di a saldatrice, migliurà l'efficienza operativa, assicurà u rendiment di a saldatura laser manuale è migliurà a sicurezza. chì ùn pò esse ignoratu durante a saldatura. cuntenutu impurtante.